Ledig stilling: Programmatic Campaign Manager

Beskrivelse

Programmatiskekjøp og RealTimeBidding (RTB) er den mest sofistikerte og eksakte måten å planlegge, kjøpe og levere digitale kampanjer på. Datadrevne kampanjer styres og optimeres i sanntid mot kampanjemålsetningen ved bruk av algoritmer og intelligent teknologi. Mediabrands, med byråene IUM og BPN, og vår globale teknologienhet, Cadreon, er en av de fremste aktørene på området.

 

Vi søker flere spesialister til vårt Programmatic-team!

 

Som Programmatic Campaign Manager vil du blant annet:

  • Utarbeide programmatiske strategier for egen kundeportefølje
  • Koordinere og gjennomføre kampanjearbeid
  • Strukturere for annonsehåndtering og tagging av siter for store, kjente merkevarer
  • Bidra til å gjøre vurderinger av hvilke teknologiske plattformer som bør anvendes, basert på kunnskap om kundene og målet med kampanjene
  • Holde deg informert og til enhver tid være oppdatert på kunnskap om annonsestyringssystemer, programmatiske kjøpsplattformer og annen relevant teknologi

 

Du kommer til å jobbe i vårt Cadreon team, og du er, eller kommer til å bli, en ekspert på RTB, programmatiske kjøp og måling av kampanjeresultater. I tillegg til å jobbe i et av Norges ledende mediebyråer med dyktige kollegaer og noen av Norges mest spennende annonsører, vil du også være med å drive markedets samlede utvikling.

Du drives av å yte kundeservice og ser langsiktig på kunderelasjoner. Hos oss får du tilgang til bransjens ypperste verktøykasse og du får jobbe med kompetente kollegaer, både lokalt og internasjonalt. Det er gode muligheter for personlig og karrieremessig utvikling. Som bindeleddet mellom kunde, media, reklamebyrå og teknologileverandører vil du som Programmatic Campaign Manager få god innsikt i ulike fagområder og prosesser, i en variert arbeidshverdag.

 

Ønskede ferdigheter og erfaring

Du brenner for digital markedsføring og ny teknologi, og har en relevant høyere utdannelse. Du er en lagspiller, og er vant til å jobbe i team. Kanskje er du en Campaign Manager (traffic/buyer) eller AdOps i mediebyrå, annonsenettverk eller hos en publisist. Erfaring og kunnskap med programmatiske kjøp er et pluss. Det viktigste er uansett at du har den rette personligheten, og har et drivende ønske om å utvikle deg og lære nye ting.

 

Du er:

  • Analytisk og har kapasitet til å løse problemer på en logisk måte
  • Strukturert og velorganisert
  • Teknologiinteressert, og synes data og statistikk er spennende
  • Serviceinnstilt med høy arbeidskapasitet
  • En som kan skape langsiktige personlige relasjoner bygget på respekt og tillit.
  • Positiv, ambisiøs og har gode kommunikasjonsegenskaper

Vi tilbyr:

  • Et ungt og sosialt miljø med høy kompetanse på digital markedsføring
  • Gode arbeidsforhold i våre nyoppusedde lokaler på AkerBrygge
  • Utfordrende og store faglige utviklingsmuligheter
  • Dyktige og trivelige kollegaer som vil gi deg opplæringi faget
  • Lønn og vilkår etter avtale

 

Om Cadreon:

Cadreon er IPG nettverkets globale teknologienhet. Cadreon er en unik, fleksibel enhet som integrerer teknologier (DSP/DMP), data og annonseplasseringer for å håndtere digitale kampanjer i realtid. Cadreon finnes i dag på 26 markeder og håndterer kampanjer i over 110 land.

www.cadreon.com

 

Om Mediabrands:

Mediabrands, som er Interpublic Group of Companies (IPG) mediebyrånettverk, ble etablert i 2007.
Mediabrands består av nær 20 selskaper og enheter, og er representert i mer enn 130 markeder.
Våre over 10 500 marketingeksperter investerer årlig over 37 milliarder dollar i media på vegne av globale og lokale oppdragsgivere.

www.ipgmediabrands.com

Interessert?

Ta kontakt med
Vivian Vestre Head of Cadreon
Telefon: 909 44 431
Send søknad med CV til: vivian.vestre@cadreon.com